קנה עכשיו

מאמרים

09-9745678

פרחים שונים לעונות שונות

פרחים חד שנתיים הם פרחים נפלאים לשתול בגינה שלך. לא ייקח לך הרבה זמן לגלות שרבים מן הפרחים האלה הם בחירה מצוינת לגינה שלך היות ואפשר לגדל אותם במשך העונות השונות. הדרך הטובה ביותר לבחור את סוג הפרחים החד שנתיים שברצונך לגדל היא להחליט אילו סוגי פרחים ברצונך לראות. עלייך לקנות את הפרחים החד שנתיים אשר מתאימים לעונה , אחרת הפרח שלך ייבול עוד לפני שתספיק לשתול אותו.


כאשר אתה מתחיל לבחור את הפרחים החד שנתיים , אתה יכול לקנות פרחים עמידים לקור או פרחים חצי עמידים לקור או אפילו פרחים חד שנתיים הרגישים לקור. הבדלים אלה משקפים את ההבדלים בין סוגי מזג האוויר ותנאי הקרקע בהם פרחים אלה יגדלו.
צמחים חד שנתיים העמידים לקור יצמיחו פרחים גם בתקופת החורף הקרה. שותלים פרחים אלה בתקופת האביב או הסתיו כאשר מזג האוויר אינו קר כל כך.שלא כמו פרחים חד שנתיים אחרים , פרחים חד שנתיים אלה העמידים לקור אינם אוהבים מזג אוויר חם כיוון שאינם יכולים להתפתח במזג אוויר חם.

סוגי הפרחים החד שנתיים שאתה יכול לקנות כוללים אצבעונית , סגל , אליסון מתוק , מנתרים , דרדר כחול , אמנון ותמר , דורבנית והזנים השונים של ציפורן תרבותי. פרחים חצי עמידים לקור כוללים טורניה , חלבלוב ת מרווה כחולה ת דם המכבים , baby`s breath , אדל , בר גביע, celoma , קצח דמשקאי וזיכריני.

פרחים חצי עמידים לקור אלה יכולים לסבול את הלחות בחורף אך אינם יכולים לגדול בחודשי החורף הקשים. יהיה עלייך לשתול את הפרחים האלה אחרי הכפור של האביב האחרון. שלא כמו פרחים הרגישים לקור , פרחים חצי עמידים לקור אלה אינם זקוקים לאדמה חמה כדי שהזרעים שלהם יתחילו לנבוט.

בעוד שמספר זנים של פרחים אינם יכולים לסבול מזג אוויר חם , הפרחים החד שנתיים החצי עמידים לקור , יכולים אומנם לקמול בגלל מזג האוויר אך הם שוב ילבלבו בחודשי הקיץ המאוחרים. אתה יכול לבחור מספר פרחים חד שנתיים הרגישים לקור כגון מרווה בצבע השני , לפופית , פטוניות , בגוניות , בוצינית , אפרסמון , “כובע הנזיר” וורבנה.

פרחים חד שנתיים אלה , כפי ששמם מרמז , אינם אוהבים את חודשי החורף הקרים , ומכאן שהזמן האידיאלי לגדל אותם הוא שלושה שבועות אחרי הכפור של האביב האחרון. היות ופרחים חד שנתיים אלה גדלים יפה באקלים חם , ניתן לצפות לראות אותם במלוא תפארתם בחודשי האביב המאוחרים ובחודשי הקיץ החמים.

אלה הם רק מקצת ממאות סוגי הפרחים שאתה יכול לגדל בגינה שלך . שלל הצבעים שהם יוצרים והריחות שהם מדיפים יעניקו לך הרגשה של שלווה ורוגע. אין ספק שהם יגרמו לגינה שלך להיראות יפה. יתרון נוסף ממנו תיהנה יהיה שיהיו לך בגינה פרחים שגדלים בעונות שונות ומוסיפים לך פרץ של צבעים יפים במשך כל השנה.


משלוחי פרחים
בקיץ – כיצד שומרים על מראה הפרחים בחום הישראלי?
עונת הקיץ היא תקופה נהדרת לביצוע משלוחי פרחים. הקיץ מביא איתו שלל מיני פרחים צבעוניים הפורחים בשיא פריחתם. ביחד עם יתרונות אלה מביא איתו הקיץ הישראלי תנאי חום שיכולים להקשות גם על העמידים שבצמחים.

על מה חשוב להקפיד שמזמינים משלוחי פרחים בקיץ? פרחים בקיץ ימהרו לנבול אם לא נספק להם תנאים נוחים של טמפרטורה ואספקת מים. כל צמח נובל בלעדי מים וכך גם הפרחים: בקיץ בשל הטמפרטורות החמות פרחים יאבדו מהר את מראם הרענן.
אין דבר יותר מעציב מאשר לראות פרחים נבולים. כשאנו שולחים זרי פרחים בקיץ או בכל עונה אחרת בשנה, זוהי לרוב מחווה שנועדה לשמח לבבו של מישהו יקר או אהוב ולכן חשוב להקפיד לא רק להזמין משלוחי פרחים בקיץ אלא לדאוג כי הם יגיעו למקום יעדים יפים וטריים. גם לאחר שהפרחים הגיעו לביתו של מקבל הזר יש לדאוג לטפל בפרחים בצורה נאותה.

משלוחי פרחים בקיץ – תפקידה של חנות הפרחים
חנות הפרחים נושאת תפקיד חשוב בשמירה על רעננות הזר בדרך ללקוח כאשר מתבצעים משלוחי פרחים בקיץ. בשל הטמפרטורות הגבוהות ששוררות בחוץ במשך כל שעות היום, פרחים ממהרים לאבד מים. התייבשות גורמת לנבילה מוקדמת של הפרחים. בתנאי טמפרטורה גבוהה הפרח יאבד מהר מאד את המראה היפה והרענן שלו ואולי אף ייבול לחלוטין. איך צריכים להתבצע אם כן משלוחי פרחים בקיץ?
כשמבצעים משלוחי פרחים בקיץ צריך לוודא שחנות הפרחים שולחת את הפרחים לכתובת המיועדת ברכבים ממוזגים. הטמפרטורה הקרירה תשמור על כך שהפרח לא ייאבד נוזלים חיוניים ולא ייאבד את מראהו המושך.

תפקיד מקבל הזר במשלוח פרחים בקיץ
יש אנשים הסבורים כי בקיץ אין טעם לנסות לשמר על זר פרחים באגרטל מכיוון שהפרחים ממילא יתביישו מהר. למעשה, אין נכון הדבר. בעזרת טיפול נכון, במיוחד לאור העבודה שמזגנים פועלים כמעט בכל בית ומשרד, אין סיבה כי פרחים לא יחזיקו מעמד שבוע.
לכן, אם קיבלתם משלוח פרחים בקיץ – גם לכם יש תפקיד חשוב בדאגה לפרחים. לאחר שפרח נקטף מסביבתו הטבעית, המים זורמים לאורך הצמח ומתנדפים מהגבעולים של הפרחים. לכן צריך לדאוג לאספקת מים סדירה לפרחים.

קיבלתם משלוח פרחיפ בקיץ? להלן פעולות חשובות בטיפול בפרחים:

  • שימו את הפרחים באגרטל עם מים נקיים והחליפו אותם מדי יומיים.
  • הסירו עלי כותרת מיותרים כדי שלא יגרמו לאיבוד מים משטח הפנים של הגבעול.
  • הרחיקו את הפרחים מקרבה ישירה למזגן או מאוורר.
  • בצעו חתכים ב- 45 מעלות לאורך הגבעול בעזרת סכין. חתכים אלה יגדילו את שטח הפנים בגבעול וכך יוכל הפרח לקלוט יותר מים.
  • הוסיפו לאגרטל מעט אקונומיקה למניעת התפתחות של בקטריות לאורל הגבעול שיגרמו להגלדת החתכים.
  • בעזרת פעולות פשוטות אלה תוכלו ליהנות ממשלוחי פרחים בקיץ לזמן יותר ממושך.

סידור פרחים
סידור פרחים – אחת הדרכים היפות לקשט כל מקום ואתר, המתאימה לכל אירוע. במאמר זה נבדוק אילו סידורי פרחים קיימים בשוק, ואיך ניתן לעצב אותם בדרך מקורית ומיוחדת.

סידור פרחים – על מה אנחנו מדברים?
הרבה פעמים אנחנו לא בדיוק יודעים מתי נקרה בפנינו סידור פרחים, או, בעצם, למה בדיוק קוראים כך. האם בסידור פרחים הכוונה היא לזר פרחים רגיל או שמדובר על פרחים שמסודרים בצורה מסוימת ולכן קרויים כך? התשובה היא ב’ – פרחים המסודרים בצורה מסוימת, אבל הצורה הזאת יכולה להשתנות. ההגדרה המקצועית של סידור פרחים היא: חומר צמחי המסודר בתוך מכל, בצורה מסוימת על פי בחירה. סידור הפרחים יכול להכיל חיווט – אמצעים לאחיזת הגבעולים על מנת שלא יתנועעו, וכך, חזק ויציב, יכול סידור הפרחים לעמוד איתן לפחות במהלך כל האירוע, ולמעשה – גם הרבה אחריו. נתחיל בדוגמה, כדי לסבר את האוזן: כשאתם מגיעים לאירוע, ועל השולחן ניצבת קערה ובה פרחים טריים או מלאכותיים המעוצבים כפירמידה או בכל צורה אחרת – זהו סידור פרחים. אחרי שהבהרנו את הנקודה הזאת, רק כדי לוודא שכל הקוראים יודעים על מה אנחנו מדברים – נמשיך הלאה.

סידור פרחים – לכל אירוע מתאים
סידור פרחים יכול לקשט גם את האולם או את גן האירועים, ובדרך כלל תמצאו אותו, פרט לעל השולחן, גם בצידי החופה ואם יש עמודי תאורה כלשהם הניצבים בשביל המוליך אל החופה – גם עליהם. גם בכנסים ובאירועים עסקיים תוכלו לראות סידור פרחים כזה או אחר, בדרך כלל בצידי הבמה או במרכזה – תלוי בסידור המושבים שעליה. סידור הפרחים מוסיף נופך מכובד ויוקרתי לכל אירוע, וכשמעצבים אותו אנשים שזאת מומחיותם – הוא יכול לקבל תשומת לב רבה במהלך האירוע (אל תתפלאו אם אתם בעלי האירוע ובסופו אנשים יבקשו מכם לקחת סידור פרחים אחד הביתה…). סידור פרחים יכול להוות גם יופי של מתנה, ולא רק סידור לאירועים. ניתן לעצב סידור פרחים בהתאמה אישית לאירוע, וגם הפעם, כשמדובר בפרחים, מדובר בעובדה שסידור פרחים יכול להתאים לכל אירוע: מתנה ליולדת, מתנה ליום הולדת, מתנה ליום נישואין ואפילו מתנה לשכנים החדשים. בצירוף הקדשה אישית מהווה הסידר מתנה מקורית, ואם בוחרים לעצב סידור פרחים מפרחים מלאכותיים, מדובר כאן במתנה שיכולה להישאר למשך שנים.

סידור פרחים – האפשרויות
כשמדברים על סידור פרחים אי אפשר שלא להזכיר את סוגי הסידורים שניתן להזמין, למרות שהאפשרויות הן באמת כמעט בלתי מוגבלות. יש סידור פרחים מינימליסטי, המתאים בעיקר לציון אירועים קטנים אך חשובים, סידור פרחים כפרי, סידורי פרחים המתאימים במיוחד להנחה על שולחן ועוד ועוד – כיד הדמיון הטובה.

סידור פרחים – עבודת השוזרים
עבודתם של שוזרי סידורי הפרחים אינה קלה היא. עליהם להקפיד על יחסים נכונים בין גדלי הפרחים, על שיווי משקל נכון כדי שסידור הפרחים יהיה יציב, על צבעים מתאימים ומשתלבים שיתאימו גם לאירוע, על שזירת סידור הפרחים כך שתהיה בו זרימה והרמוניה מכל הבחינות ועוד ועוד. זאת בדיוק הסיבה שכאשר עושים את העבודה אנשים מנוסים – מתקבלת תוצאה מרהיבה ויוקרתית, שמוסיפה המון לכל מקום

סידור פרחים – איך מזמינים?
פשוט מאוד! ניגשים לאחת מחנויות הפרחים, או באופן פיזי או באופן מקוון, ובוחרים את סידור הפרחים המתאים בדיוק לאירוע שלכם. אם אתם הולכים לחנות תוכלו להיעזר, כמובן, במוכרים המנוסים, שבדרך כלל אמונים גם על שזירת סידורי הפרחים, והם ישמחו לעמוד לשירותכם ולסייע לכם לבחור את סידור הפרחים שיבטא בצורה הטובה ביותר את רחשי לבכם, או יתאים בדיוק לאופי שלכם, אם מדובר באירוע הנחגג באולם או בגן אירועים. שיהיה,

משלוחי פרחים
פרחים תמיד היו, וכולנו מקווים שגם יישארו, מתנה יפהפייה וריחנית, המתאימה לכל אירוע. מה שעוד יותר טוב בפרחים, הוא שאפשר לבצע משלוחי פרחים ישירות אל הנמען, גם אם הוא רחוק.

משלוחי פרחים – דרך נפלאה להגיד תודה
מה יש בהם, בפרחים, שעושה אותם מתנה כל כך נפלאה? האם זה הצבע? הריח? הזר המעוצב שמוסיף נופך ואווירה לכל שולחן ולכל בית? כנראה שמדובר גם בכל אלה, אבל בעיקר-בעיקר, ואת זה תגיד לכם כל אישה, מה שעושה את הפרחים למרגשים כל כך הוא פשוט – עצם המחשבה. העובדה שמישהו, בין אם בן הזוג, הילד, החברה או החמות, זכרו שביום מסוים חל מאורע מסוים, והחליטו שהמאורע הזה מספיק חשוב כדי להתאמץ ולבצע משלוחי פרחים בעבורו, עושה את הצביטה הרגשנית הזאת בלב ומייד מעלה חיוך מאוזן לאוזן, שנשאר שם, בדרך כלל, כל היום.

משלוחי פרחים – איך הם מתבצעים?
מאוד פשוט! בעבר, כשלא היו אמצעי התקשורת המתקדמים של היום, היינו צריכים לכתת את רגלינו לחנות הפרחים, לשבור את הראש בשאלה אילו פרחים ייכללו בזר תוך שאנחנו מנסים לדמיין איך הוא ייראה בסופו של דבר, לכתוב כרטיס ברכה, למסור למוכר/ת את פרטי הנמען ואת הפרטים שלנו, ולקוות שהזר אכן יגיע בזמן. היום אפילו לא צריך להגיע לחנות הפרחים: אפשר לבצע משלוחי פרחים בקלות דרך הטלפון (גם אז צריך לדמיין איך הזר שמציעים לכם נראה) והשיטה הטובה ביותר שבה אתם רואים בדיוק איזה זר יקבל יקירכם – היא ביצוע משלוחי פרחים דרך רשת האינטרנט. להרבה מאוד חנויות פרחים יש אתר אינטרנט, בו הן מציגות לראווה את מגוון זרי הפרחים והמתנות הנלוות שיש להן להציע (בקבוקי יין, דובונים, בלונים, כרטיסי ברכה ועוד), ומה שאתן צריכים לעשות זה פשוט לסמן את הזר ו/או את המתנה שבחרתם, לכתוב את נוסח הברכה ואת הפרטים האישיים של הנמען ושלכם, לסמן את מועד המשלוח הרצוי ו-זהו, הזר בדרך. יש אמנם חנויות פרחים שיש להן אתר אינטרנט בו הן מציגות את זרי הפרחים שלהן, אולם הן לא מפעילות סליקה – את האפשרות לרכוש את הזר דרך האתר. במקרה כזה אתם פשוט מתקשרים לחנות ומבקשים משלוח פרחים של הזר שבחרתם, מוסרים למוכר/ת את כל הפרטים כולל נוסח הברכה שתרצו לצרף ופרטי כרטיס האשראי, והזר שבחרתם יצא לדרך. שיטה זו מצוינת עבור מי שלא אוהב למסור את פרטי כרטיס האשראי שלו באינטרנט, וניתנת לביצוע, בדרך כלל, גם באתרים שבהם יש אפשרות לרכישה דרך האתר (ישנו בדרך כלל מספר טלפון להזמנות, בדיוק עבור אלה שלא מעוניינים למסור את המידע האישי ברשת).

משלוחי פרחים – אלמנט ההפתעה
משלוחי פרחים הם תמיד הפתעה נהדרת. לא סתם ישנן סצנות רבות בסרטים ובהצגות שבהן האישה (וסליחה על הסטיגמה, אבל זאת אכן בדרך כלל האישה) פותחת את הדלת ורואה בפתח שליח נחמד עם זר פרחים יפהפה, ומתרגשת עד דמעות. עצם העובדה שמשלוחי פרחים מגיעים בהפתעה, מבלי שמקבל המשלוח יודע על הגעתם, נותנת למשלוחי הפרחים אפקט מרשים ומרגש עוד יותר. אז – אם מישהו יקר לכם חוגג אירוע בקרוב, ובעיקר אם אותו מישהו הוא אישה, יש לכם דרך שהיא אמנם ישנה ומוכרת אבל תמיד תמיד מרגשת ועובדת, לרגש ולומר שאתם זוכרים ושאכפת לכם. זכרו – דבר אליי בפרחים זה לא רק פתגם, זו דרך חיים.

 להלן רשימת היישובים אליהם אנחנו מבצעים משלוחים:

א
פרחים אביחיל
פרחים אבן יהודה
פרחים אודים
פרחים אחיטוב
פרחים אייל
פרחים אליכין
פרחים אלישיב
פרחים אמץ

ב
פרחים בארותיים
פרחים בורגתה
פרחים בחן
פרחים בית אליעזר
פרחים בית ברל
פרחים בית הלוי
פרחים בית חולים הלל יפה
 פרחים בית חולים לניאדו 
פרחים בית חזון
פרחים בית חרות
פרחים בית יהושע
פרחים בית ינאי
פרחים בית יצחק 
פרחים ביתן אהרון
פרחים בני דרור
פרחים בני ציון
פרחים בצרה
פרחים בת חן
פרחים בת חפר

ג
פרחים גאולי תימן
פרחים גאולים
פרחים גבעת אולגה
פרחים גבעת האירוסים
גבעת חיים איחוד
גבעת חיים מאוחד
פרחים גבעת חן
פרחים גבעת שפירא
פרחים גליל ים
פרחים גן חיים
פרחים גן יאשיה
פרחים גנות הדר
פרחים גני עם

ד
פרחים דורה

ה
פרחים הדר עם
פרחים הוד השרון
פרחים הכפר הירוק 
פרחים המעפיל
פרחים העוגן
פרחים הרצליה
פרחים הרצליה פיתוח

ח
פרחים חבצלת השרון
פרחים חגור
פרחים חופית
פרחים חורשים
פרחים חיבת ציון
פרחים חניאל
פרחים חרב לאת
פרחים חרוצים
פרחים חרות

ט
פרחים טירה

 

י
פרחים יד חנה

פרחים ינוב
פרחים יעף 
פרחים יקום
פרחים ירחיב
פרחים ירקונה

כ
פרחים כוכב יאיר
פרחים כפר הרואה
פרחים כפר ויתקין
פרחים כפר חוגלה
פרחים כפר חיים
פרחים כפר ידידיה
פרחים כפר יונה
פרחים כפר מונש
פרחים כפר מלל
פרחים כפר סבא

ל
פרחים להבות חביבה

מ
פרחים מכמורת
פרחים מעברות
פרחים משמר השרון
פרחים משמרת

נ
פרחים נורדיה
פרחים ניר אליהו
פרחים נתניה

ע
פרחים עדנים
פרחים עולש
פרחים עין ורד
פרחים עין שריד

פ
פרחים פורת
פרחים פרדסיה

צ
פרחים צופית
פרחים צור משה
פרחים צורן
פרחים קדימה
פרחים קרית השרון

ר
פרחים רישפון
פרחים רמות השבים
פרחים רמת אפרים
פרחים רמת הדר
פרחים רמת הכובש
פרחים רמת פולג
פרחים רמתיים
פרחים רעננה

ש
פרחים שדה ורבורג
פרחים שפיים

ת
פרחים תל יצחק
פרחים תל מונד 
פרחים תנובות

מומלצי היום